2020-02-06

 

 

紫罗兰火焰斗篷

 

以我存在的上帝之主 -- 我是我所是之名,我召唤挚爱的圣哲曼以及你的紫罗兰火焰宇宙天使军团来到我面前,以神圣之火的全部行动,特别是转化和自由的紫罗兰火焰,来注入并浸染我的存在。

 

用你的紫罗兰火焰宇宙斗篷包裹我,转化、疗愈、解放、外交、真正炼金术的科学的紫罗兰火焰斗篷包裹我。

 

从我的存在中消融并消灭掉所有不代表完美的爱与和谐的一切。

 

通过仁慈的火焰,转化所有我曾经的错误和阻碍我扬升的障碍。

 

将这个世界的年轻人保护在紫罗兰火焰的光晕之中。

 

带着无比感恩之情,我请求以上帝的圣名来显化我的请求。诚心所愿,挚爱的我是 ( 大声重复三次 )

 
 

Invocation to the Violet Flame

Mantle of Violet Fire

 

From the Lord God of my Being, I AM That I AM, I call to beloved Saint Germain and your legions of cosmic Violet Flame angels to come forth to infuse and saturate my being with all activities of the Sacred Fire, especially the Violet Flame of Transmutation and Freedom.

 

Clothe me with your cosmic mantel of Violet Fire of Transmutation, Healing, Freedom, Diplomacy and the Science of true Alchemy.

 

Dissolve and consume from my being all that does not reflect perfect Love and Harmony.

 

Through Mercy's Flame, transmute all errors of the past and barriers to my Ascension.

 

Protect the youth of this world in an aura of Violet Flame.

 

With much gratitude, I ask this to be manifest in God's Holyname. And so be it, Beloved I AM!

 

(Repeat the whole invocation three times)

 

摘自《向七道圣火祈祷》

作者:Aurelia   翻译/编辑:莉莉莲

图片来源:Encoded Frequency Message (图片作者版权所有,转载请注明出处)

 

 

 

  

【相关阅读】

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()