2018-05-14

 

 

Beloved, be sure to know that life is serving you. Cease now from being frustrated with life. Say Yes to life. Greet life without making demands on it.

亲爱的,一定要知道生活在为你服务。现在停止对生活的沮丧。对生命说是。迎接生活而不提出要求。

In one way, yes, life is your servant. In another way, it is for you to give your support to life. Life as it is and your desires aren’t meant to be a tug of war. Align with life. Give life a pat on the back. Give all who share life with you a pat on the back. Encourage life. Form a co-op with life and all those who also welcome your support. Be glad in life. Become a well-wisher. Acquire patience and no longer be undone because life chooses a different direction from you, or so it may seem.

在某种程度上,是的,生活是你的仆人。从另一个方面来说,这是你对生活的支持。生活本来就是这样,你的欲望并不意味着是一场拔河。与生活保持一致。给生活一个轻拍。给所有与你分享生活的人拍一拍背。鼓励生活。与生活和所有欢迎你支持的人合作.在生活中要快乐。成为一个好的人。获得耐心,不再被破坏,因为生活从你选择了一个不同的方向,或者看起来是这样的。

Bend to life, Beloved. Leave joyous post-it notes all over for life. Say to life and to Me:

屈从于生活,亲爱的。留下快乐的帖子-一生都在写着。对生命和我说:

Thanks, pal. Glad you’re here. Let’s make merry. Dear Life, it means a lot to have you here with me. Bless you, Life, for hanging in with me and being in my corner. You are giving me your all. May I come across as genial and as considerate to you as you are to me. With all my heart, I will make sure that you will see me as gracious to you.

“谢谢,伙计。很高兴你来了。让我们开心一下。亲爱的生命,有你和我在一起意义重大。祝福你,生命,因为你和我在一起,在我的角落里。你把你的全部都给我了。愿我对你和我一样亲切体贴。用我的全部心,我将确保你会把我看作是对你的恩典。

Right and left, Life, I will make it clear to you that you mean a lot to me, and how I love you with all my heart. I thank you for every consideration you give to me. I know that you go to a lot of work for me, even during the times when I may not always seem loyal to you.

“生活,我要向你表明,你对我来说意义重大,我全心全意地爱你。”我感谢你对我的每一次关心。我知道你为我做了很多工作,即使是在我不总是对你忠诚的时候。

Life, I apologize for the times I seem to be stymied by you.

“生活,我为我似乎被你所阻碍的时刻而道歉。

Starting now, I bend over backwards for you. I will come across as a well-wisher to you now and no longer as a critic.

“从现在开始,我为你弯腰。我现在对你来说是个明智的人,而不再是一个评论家。

Dear Life, you are the one life I have right now. I will show gratitude for you. Life, you are a privilege. God blesses me herewith.

“亲爱的生命,你是我现在唯一的生命。我会感谢你的。生活,你是一种特权。上帝保佑我。

Thank you for your kind patience with me, Life. I know you bend over backwards for me with every courtesy you can possibly give.

“谢谢你对我的耐心,生命。我知道你能给我的每一个礼节,都会为我做出让步。

I will do everything to show my earnest gratitude to you.

“我会尽我所能向你表示衷心的感谢。

I will be gracious to everyone you bring into my acquaintance. I will remember my allegiance to you, Life. You and I both work on serving God as best we know. We are here to serve God. To serve God’s Will, to see that God’s Will be done. Yes, this is what we are here for, not for our ambition but for service to Your Will, God.

“我要对你介绍给我认识的每一个人都仁慈。我会记住我对你的忠诚,生命。你和我都在尽我们所知为上帝服务。我们是来服侍上帝的。要事奉神的旨意,要看神的旨意是怎样行的。是的,这就是我们来这里的目的,不是为了我们的野心,而是为了为你的意志服务,上帝。

Together, Life and I desire to serve God in the Highest. We do not seek for our recognition. We seek to recognize our service to You, God. In all ways, we are glad, above all, to serve You. We ask for nothing more than but to serve. You don’t require our thanks. We require our thanks to You, God, and to all who serve You. Our hearts are full with You, God. Our personal will can sit in the back row. Our will is the least of us. Let us shine forth Your Will for all to see.

“我和生活一起渴望以最高的地位服侍上帝。我们不寻求我们的承认。我们寻求承认我们对你的服务,上帝。在所有方面,我们都很高兴,首先,为您服务。我们只要求服务。你不需要我们的感谢。我们需要感谢你,上帝,以及所有服侍你的人。上帝,我们心中充满了你。我们的个人意志可以坐在后排。我们的意志是我们中最小的。让我们展现你的意志,让所有人都能看到。

Life, you are a gift God gives to us. Life, may we remember that you and I are both here to serve God and God alone. What else would life be here for? Together, we put our shoulders to the plow. We remember we are here together in gratitude to You, God, and the love you bestow. That’s it.

“生命,你是上帝赐予我们的礼物。生命,愿我们记住,你我都是来这里侍奉神和神的。生命还会有什么意义?我们一起把我们的肩膀放在犁上。我们记得我们在这里一起感谢你,上帝,以及你给予的爱。就这样。

You, God, You matter. Life, you and I, we are aligned in service to God Who serves us, and, yes, to You, God, Who do indeed sometimes serve us in mysterious ways. We may not always see Your thinking yet, nevertheless, we are always here to humbly serve in Thy Name.”

“你,上帝,你很重要。生活,你和我,我们是一致的服务上帝谁服务我们,是的,你,上帝,谁确实服务我们以神秘的方式。我们可能还没有看到你的想法,不过,我们总是以你的名义谦卑地为你服务。

 

翻译:sdbetty

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()