母神【把祈祷作为我送给你们的礼物】2018-8-24

原创: 荷光  新纪元扬升之光 今天

Channel:Galaxygirl

翻译:荷光*凯,微信公众平台:xinjiyuanlove

 

 

Good evening children, this is your Mother God. I am very nearyou. Yawn, breathe and let me into the deepest parts of you and let us sittogether for a moment, enjoying each others energies. For this is communitychildren, when you enjoy the company of others and the energy exchange ismutually beneficial. So many of you have been ever so lonely on this mostarduous of lifetimes and it saddens me to see you tear up when you think no oneis watching. For I am watching your tears fall and you are not alone. I am allaround you children at all times. My breath is your breath. Do you see? Howcould you ever be truly alone? The Earth is surrounded by my creation, yourfriends and family, your cohorts of love who are currently sacrificing theirtime and talent for the betterment of humanity and for the protection of Gaia.You are surrounded by the angels who ever wish to comfort, and by the fairieswho ever wish to talk. Your newly arrived dragon warrior friends also lendtheir light, their fire, their love for your healing.

晚上好,孩子们,我是你们的母神。我离你很近。打哈欠,呼吸,让我进入你的最深处,让我们在一起坐一会,享受彼此的能量。对应这个团体的孩子们,当你享受他人的陪伴时,能量的交换是互利的。你们中的许多人在一生中最艰难的时刻一直如此孤独,当你认为没有人在身边的时候,你就会流泪。因为我看到了你的眼泪落下,你并不孤单。我随时都在你身边。我的呼吸就是你的呼吸。你懂得了吗?你怎么能真正地独处呢?地球被我的造物围绕,被你的朋友和家人,你的爱的伙伴们围绕着,他们正在为了人类的福祉牺牲自己的时间并保护盖亚。你被那些想要安慰你的天使和那些想要与你交谈的仙女们围绕着。你们的新到来的龙勇士朋友也把他们的光,他们的火,他们对你的爱的疗愈提供给你们。

 

Askme to open up your third eye a bit more for you. Tap and intend. Tap your thirdeye (which is a portal to the beyond) and say, Mother, I love you. I wish foryour breath to permeate any blockages within me and around me so that I mightbe a perfect conduit of peace, of joy and of tranquility. Wont you open up anyof my current blocked abilities so that I might soar again, hand in hand withyou and so that I might reach my fullest ascended potential as quickly as wouldbe the most perfect pace for my own soul development and growth? And I shalldo it.

请要求我为你打开第三眼。轻轻拍打并带着意愿。轻拍你的第三只眼(这是超越的门户),然后说:“母亲,我爱你。我希望你的呼吸能渗透到我之内的任何阻塞并围绕我,这样我就能成为平静、喜悦和宁静的完美管道。你能打开我目前被封闭的一些能力吗?这样我就可以与你携手,再次飞翔,这样我就能尽快达到我的最大的提升潜能,这将是我自己灵魂成长的最完美的一步。“   然后我会那样做。

 

Utilizethe crystals, children. They are eager messengers of the deep transmuting cavesdeep within the womb of your planetary mother, Gaia, who waits now not muchlonger. Utilize the crystals. Hear them hum and talk with them for they areeager to assist you further in your mission. Enjoy studying which rock doeswhat, as this one likes to. For you have all of the tools you truly need to beever so successful! I see you as your mother with the eyes of love. You are mygreatest successes!

利用水晶 , 孩子。它们是在你的行星母亲盖亚深层洞穴深处的使者,它们等待的时间不会太长。利用水晶。倾听他们的声音,和他们交谈,因为他们渴望在你们的任务中帮助你。多研究石头的作用,就像这个人喜欢的那样。因为你们拥有所有你真正需要的工具,才能如此成功!我作为你们的母亲,带着爱的眼神看着你们。你们是我最大的成功!

 

Youare my little light brights as I have lovingly said before. And you arelighting up the night! And so, I now lend my light in turn, as you children,have done so magnificently as I knew that you would! I am sending my lovelight now to your beautiful Gaia in an unparalleled way now. I am sending theprism colors of love light reflected in rainbow hues, the wave of waves, towash, cleanse and forcibly uplift. That which may not be a ready to be upliftedwill be removed, so that all that remains is light, love, the pursuit ofhappiness and so that you my children, can begin to really enjoy being here.

就像我以前喜欢说的那样,你是我的一盏小灯。而你却点亮了黑夜!所以,我现在把我的光提供给你,你们这些孩子们,做得如此出色——我知道你们会那样做!我现在以一种前所未有的方式将我的爱之光发送给你们美丽的盖亚。我正把爱之光的棱镜色彩,反射在彩虹,波涛的波浪中,洗净,净化和尽力提升。那些还没有准备好被提升的将被移除,所以剩下的就是光,爱,追寻幸福,这样你们,我的孩子们,就可以在这里开始真正的享受了。

 

Ithas been unbelievably trying for you. I know this, I see this. Allow me to healyou. Allow my honey love to wash away all that does not uplift you. MotherGod, wash me clean with your wave of pure love, that I might hold the highest,most pure frequency that my vessel will currently allow and might be maximallyblessed by this wave of pure love and light, transformed into my crystallinestructure with ease and grace. Mother God, assist me in every way possible,known and unknown, realized and unrealized, that I might become the diamond ofthe Christed light, crystallized flame of pure perfection, of joy and ofradiant beauty, my true self, that you have always seen, Mother. May I nowbegin to see myself as you see me. May I see others as you see them. That wemight all become one magnificent rainbow bridge of pure perfection, of theChristed flame. And so it is.

对你来说,这是难以置信的尝试。我理解,我知道。让我来疗愈你。让我甜蜜的爱洗掉那些不能提升你的东西。“母神,用你那纯洁的爱的波浪把我洗干净,让我保持最高,最纯粹的频率,我的载具被这纯粹的爱和光所祝福,轻松而优雅地转变成我的晶体结构。母神,以各种可能的方式帮助我,知道的和未知的,意识到的和未意识到的,我可以成为基督之光的钻石,纯洁、完美、快乐绚丽的晶体火焰,你总是能看到我的真我,母亲。现在我可以开始看到我自己了。当你看到其他人的时候我也可以看到。我们都可能成为一座基督的火焰的完美的彩虹桥。就是如此。”

 

Mychildren, enjoy this prayer. It is my gift to you, as is this precious wavefrom my heart flame to yours, to activate, to mold, to heal, to nurture and tocaress away the pain that has bound you. You are free. Be free children. Be freewith your light, with your love and with your mercy to the others who have notyet found their light or their voice. And perhaps be even more kind and caringthan you would have but yesterday. For we are all one and we are all awakeningon our own paths, our own timetables. I see you, children and I know how wearyyou are. I love you with a never ending love and I wrap my arms around you andhug you tight. There, better? I am your Mother God. Sleep tight.

我的孩子们,享受这个祈祷吧。这是我送给你的礼物,就像从我的心的火焰发送给你的这一珍贵浪潮,激活,疗愈,滋养和抚慰你所受的痛苦。你是自由的。是自由的孩子。把你的光,用你的爱,和你的慈悲,送给那些还没有找到他们的光或声音的人。也许你会比昨天更仁慈、更有爱心。因为我们都是一,我们都在自己的道路上觉醒,我们自己的时间线。我看到你们,孩子们,我知道你有多疲惫。我以永无止境的爱来爱你,我用双臂抱住你,紧紧地拥抱你。好些吗 ? 我是你们的母神。睡个好觉。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()