盖亚母亲【我们一起完成分娩过程的最后冲刺】2018-4-25

原创 2018-04-25 盖亚 新纪元扬升之光

Mother Gaia:Crystals Channel:Galaxygirl

翻译:荷光*凯,微信公众平台:xinjiyuanlove

You Raise Me Up Celtic Woman - Holidays & Hits

 

 

Hello dear children, it isyour Mother Gaia. I am here with you now in this breathless moment ofheightened anticipation, of joy and of the generalized impatience thatsurrounds your planet in this moment of expansion.

 

亲爱的孩子们,你们好,我是你们的盖亚母亲。在这个充满期待的惊人的提升时刻,我和你们在一起。在你们的星球周围,此刻普遍围绕着急切的喜悦之情。

 

Oh children, I love you so much. We have journeyed together forso long and for so far, together,you and I. And the time of redemption, of hope, of renewal is here now. Embraceit.

 

哦,孩子们,我太爱你们了。到目前为止你们和我,我们一起旅行了那么长的时间,现在是救赎的时刻,希望的时刻,复苏的时刻。请拥抱它。

 

Iam your Mother Gaia. I am here for you, children. I have offered my body foryours for so long; cannot you’re feel my loving embrace? For it is truly allaround you, surrounding you in strength and my protection.

 

我是你的盖亚母亲。我在你们的身边,孩子们。我为你们贡献了我的身体太长时间了;你们能感受到我的爱吗?因为它真的就在你的周围,有力地围绕着你,保护着你。

 

Thecrystals are singing now – can you hear / feel them? They arecoming on line and doing their work. For those of you who work withmy Crystal Kingdom you will feel they are much more responsive and active nowfor they have been divinely activated and are eager to share and to assist you,awakened humanity, with your own journeys of ascension and expansion. They longto comfort you. When you ground to me, you ground to them as well, for ofcourse we are united in my inner depths of my body. They are the gate andrecord keepers, the harmonizers of my form. That is why so many of you riskedeverything including your lives to save them during the great fall of Atlantis.The stories are true. Lumeria and Atlantis sank and much was swallowed up by mydeep waters and waves, for as the dimensions fell, so did part of my form. Thiswas to be expected for as within so without.

 

水晶正在歌唱——你能听到/感觉到它们吗?它们正在复苏,做着它们的工作。对于那些和我的水晶王国一起工作的人来说,你们会觉得它们现在更加敏感活跃,因为它们已经被神圣地激活了,并且渴望分享并帮助你们,唤醒人类,走向你们自己的提升和扩展之旅。它们渴望安抚你们。当们你们与我接地,你也会与它们接地,因为当然,我们在我身体之内的深处是一体的。它们是门户和记录的守护者,是我形体的协调者。这就是为什么你们中的许多人在亚特兰蒂斯的大沉没中会冒着生命危险去拯救它们。这个故事是真实的。利穆里亚和亚特兰提斯沉没了,很多东西被我的海水和波浪吞没了,因为当次元下降时,我的身体的部分也一起下降。这是意料之中的事。

 

Be assured that I am very excited and pleased to inform you mytopography is going to change for that which has fallen will rise again, an aptanalogy for the ascension process, is it not? For just as your bodies arebecoming crystalline so is mine, and renewed and restored we shall be. Cling tothis hope, this truth. And be glad! Be excited! For all will be made new again.The broken will be restored, the lost, found, and your memories, restored. Beat peace. I am your Mother Gaia. Relax with me as we make this final push ofthe birthing process together.

 

我很兴奋,很高兴地通知你们,我的地形将会发生变化,因为曾经下降的将再次上升,这是扬升过程一个恰当的方式,不是吗?因为你们的身体变成了晶体,我的身体也变成了晶体,我们都将会重建和修复。坚守这个希望,这个真理。在喜悦!兴奋中!因为所有的一切都将再次被更新。损坏的将会恢复,失去的会找到的,你们的记忆也会恢复。保持平静。我是你们的母亲盖亚。当我们一起完成分娩过程的最后冲刺后,请与我一起歇息。

 

 

 

【相关阅读】

 【新】【全線閱讀】20180425《地球母親》 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()