I send my love is like a sweet fragrance on a warm wind, embracing you with love. Allow my love with happiness and joy to flow from my being and connect with your energies. The expres sion of love of the Creator from the heart, the soul and the whole being is the most beautiful and sacred blessing to us all given to us to delight in the expres sion of unconditional love that flows out of our bodies with each new sunrise. I am the consciousness of Mother Earth, My deepest blessing and my dreams for your ascension are with you now.

 

我送出的愛就像和風裡洋溢的甜蜜芳香,用愛擁抱你。請用幸福和歡愉的心情接受我的愛,讓我的愛與你的能量連接。從造物主的心、靈魂和造物主整體溢流出的愛,是最美麗的,造物主給我們最神聖的祈禱讓我們在每個日出的時候都洋溢著無條件的愛。我是母親地球的意識體,我最深沉的祈禱和我的夢想都是為了你們的揚升,都深情地給予了你們。

 

Dear Ones, I honor you think so and every step that it is sacred to my body, a truly sacred experience for my heart and my soul. Your light overwhelmed me and I am humbled by the experience that you anchor these divine energies in my body and energy level that allows me to open my heart in God's esteem. We are One, I see this over and I am grateful for my existence in this crucial process of ascension. It is those who have been designated as sacred, where on my body , but I appreciate each and every soul as aspects of the Holy Creator.

 

親愛的,我尊重你們對我的身體的每一個神聖想法和每一個神聖的步驟,對我的心靈和靈魂來說都是一次真實的體驗。你們的光覆蓋著我,我深刻地體驗到你們錨定在我身體裡的神聖能量,能量的水平讓我能在上帝的關愛中敞開心扉。我們是一,我明白這一點,我很樂於參與這次揚升的關鍵進程。那些在我的身上被指定的神聖人群,我感激他們每一個人,我視他們的靈魂為神聖造物主的一部分。

 

It is my goal to take with you in this way link to make you connect to our united attention in this great process of ascension that is happening. We experienced the same thing to the same time, our bodies, mental and emotional body to rise to the same time. I wish that you are aware that I know at this time in my emotional body is a deep cleaning, and more extreme than I've ever experienced before. I bear the pain of my physical body and the pain-free the human race. I have been in existence for so many souls inhabiting physical bodies, have created a number of ideas that create energy. Some of this energy has been kept within my emotional body. During this time the irritation of my emotional body will experience an increase, so that everything comes to the surface and released. Also, I held in my emotional body, a feeling which I know you know it. It is the sense of separation from the Creator, separate and some types of loneliness. It is natural to experience these kinds of emotions when you exist in a physical level. I love you, understand these emotions as illusions of the physical vibration, but no less I know the feeling of separation with my emotional body, although I understand the truth of oneness.

 

我的目標是在正在發生的這宏大的揚升進程中帶領你們連接到我們的聯合意識,我們正在同一時間經歷同樣的事情,我們的身體、精神體和情緒體也在同一時間內揚升。我希望你們知道這一段時間裡我的情緒體正在進行深刻的清理,將會出現一些比以前更極端的情況。我忍受著物理身體的疼痛,並承受著人類釋放的疼痛。我承受著如此之多的具有物理身體的靈魂所產生的大量思想所創造的巨大能量,這些能量的一部分已深深嵌入我的情緒體了。在這一期間我情緒體內的憤怒情感將會增長,所有的東西都會來到地表進行釋放。然而,我盡量抑制我的情緒體,你們知道這種感受,這是一種分離於造物主的感覺,分離感和某些寂寞感,當你存在於物理層面時你也會自然而然地體驗到這些情緒。我愛你們,請把這些情緒理解為物理振動的幻像,雖然我理解一的真理,但至少我知道與我情緒體分離的感覺。

 

Many ascended masters, archangels and narrow support me in this time and nourish my body with love, emotional and powerful vibration of the light that soothes my energy field immensely. I am able, the life energy of the Creator in my emotional body to breathe, and get balance and perfection. Some of you have been asked to lend a lot to work with a power icon in my womb, recognizing him as the center or core of the creation of energy and vibration. Maybe you want help in this process will be . The reason for using the power symbol of the womb of my being that is the goddess even, because the energy of the creation of greater wealth and power in my emotional body must flow. This will dissolve the culmination of our past pain as individuals and as a collective, creating energy anchor itself, which holds such enormous power. The creation of energy supports the manifestation of the evolution of oscillations and understanding, as well as the rise. The creation of energy needs to flow now in my emotional body, where they will build up until it reaches the most appropriate volume for my body and to empower all those that exist on my body. My emotional body will be able to nurture the love vibration, which are anchored in my physical body from you, mankind, the ascended masters, the archangels, angels, goddesses, creatures, nature, and so many more. If the proper vibration of love was then anchored, my emotional body the energy will allow the establishment to move forward, to stand out, as if a flame was lit, but it will also be a greater activati​​on of love.

 

許多揚升大師、大天使在這一時期給予我幫助,用愛滋養我的身體,用光的強烈振動極大地抒解我能量場的激盪,我能夠讓造物主賦予我情緒體的生命能量保持呼吸,平衡,並趨於完美。你們中的一些人曾經在我子宮裡用能量標的方式做了很多的工作,他們認識到我的子宮是創造能量和振動的核心,或許你也想在這個經常中提供幫助。在我子宮裡使用能量符號是因為我是女神,創造巨大財富的能量以及我情緒體中的能量必須流動。這將消解過去由於個人或集體產生的大量傷痛,創造錨定他們的能量。能量的創造將顯化為振動和理解的變化,就像揚升一樣。能量的創造需要我情緒體的流動,這種創造一直要持續到對於我身體來說要有一個最恰當的比例,以及促使我體內已有能量全部正常運作時才會停止。我的情緒體將能夠讓愛的振動自然發生,從你、人類、揚升大師、大天使、天使、女神、造物主、自然界等等處發出的愛將錨定在我的物理身體。如果愛的振動錨定了,我情緒體的能量將允許更進一步的創造,就像燃燒的火焰一樣,但它依然是愛的一種偉大的振動。

 

I want to point out that experience your own emotional body and a cleaning. The energy of creation is enabled within your being, with intent to flow into your emotional body, awaiting the time when you have transformed your physical body in order to maintain a larger and more complete vibration of love. The energy of creation can perhaps forward flow through your solar plexus, while it shines brightly, but you can also see that your emotional body is in alignment with your soul and the Creator, which caused a bit of emotional discomfort, imbalance, or revolt.

 

我想指出,你體驗下自己情緒體​​,並進行淨化。創造的能量在你體內已被激活,專心去運轉你的情緒體,等待你的物理身體轉化得能裝載大量完整的愛的振動時刻。當創造的能量閃耀光芒時,它或許能向前流過你的太陽神經叢,會造成情緒上些許的不適、失衡、或者反抗,但是你仍能看到你的情緒體依然與你的靈魂和造物主井然有序地排列。

 

We are the same and experience the same thing, it's a wonderful symbol of how the human race myself, my body and sees the creation as an aspect of the Creator, and I'm very happy about it.

 

我們是一,我們經歷同樣的事情,這是一場人類與我自己如何超越自我的精彩一筆,我的身體和視創造為造物主一部分的看法,也很讓我高興。

 

The process by which I speak is a gradual process that will allow a lot of development and understanding within my energy and consciousness. While I am now able to communicate easily in this way with you, I would like to invite you to work with me to help my energy while I support your energy and we can grow together.

 

我所說的這個漸進過程中,我的能量和意識將得到很大的發展和深刻的理解。我現在能很容易地與你們通訊,我還將邀請你們和我一起來工作,當我支持你們的能量時請你們也幫助我的能量,這樣我們能一起成長。

 

It is necessary for you to accept my energy, because there are new vibration, needs and anchored into your own energy and power system.

 

接受我的能量對你來說是很必要的,因為有新的振動需要錨定住你自身的能量和動力系統。

 

Imagine my wonderful first light like a green, gold and pink light from flowing from the crown of your head into your being. As if the energy from the top down "Y" to create within you, even in the entire lower part of the hull to exist, including your solar plexus. Allow the energy gradually into the lower part of the hull to seep from the outside in, your whole being, fulfilling the new vibration that I m​​ust share with you.

 

觀想我的多姿多彩的第一道綠色、金色、粉色光自你的冠輪流入你的身體,能量好像自上而下呈Y字型進入你的身體,即使在軀體的較下方也能到達,包括你的太陽神經叢。軀體的底部可讓能量自外而內逐漸滲入,直至整個身體,達到一個新的振動,這是我必須與你分享的。

 

Whether man or woman in your physical body, imagine that your uterine area, the lower part of your torso, sparkles and pulses with an active energy and new vibrations of love, creation and the Creator in sympathetic vibration blending. Imagine, sense or acknowledge that my body and emotional body can be adjusted within your lower torso, allows us to enjoy our presentation of our oneness. The energy within your swirls and integrates with my body, the earth. Let all the blocks out of my body and emotional well-being drained away, the same will occur in your emotional body.

 

不管你的物理身體是男人還是女人,觀想你的生殖區,你軀體的較低部分,讓積極的能量閃耀起來,讓愛的新振動來加持你,在交感神經混合區創造出新的能量。觀想,感知或認定我的身體和情緒體可在你們較低振動的軀體中進行整合,允許我們享受我們是一的說法。你們漩渦中的能量將集成到我的身體,地球。把所有的阻滯清除我的身體,把情緒體也清理個乾乾淨淨,同樣的事情也會發生在你的情緒體。

 

While my body is within your being because of our integrated energy continuously dissolves I ask you to ignite the creative energy in my being, combined with the energy that you've collected in your lower torso area on the solar plexus. The combined energy from your solar plexus allowed in your entire being, but more importantly, to flow into your emotional body. Breathe deeply from your solar plexus to take place in your emotional body to facilitate this process.

 

因為我們相互之間集成的能量不間斷地消融,我請你們點燃我體內的創造性能量,混合以你們太陽神經叢的能量。從你太陽神經叢出來的混合能量可以在你體內自由運轉,很重要,要讓它在你情緒體內流動,進行深呼吸可以讓你情緒體中的太陽神經叢活動起來,並加速這個進程。

 

We are one united and support our advancement, irritation in my emotional body is already calm and love shows itself. This process can be reached at any time and as often as you wish. It's always an honor to join with your energies. There will be a great deal of work for us in the future that helps us to be key points in transition and the rise of the Earth and its humanity.

 

我們是一個聯合體,相互支持彼此的進化,我情緒體內的憤怒已經平靜並逐漸顯示其愛的本質,只要你們經常性的渴望,這個進程可在任意時刻達成。未來將會有大量的工作在轉換的關鍵點來幫助我們,這些幫助還將體現在地球和地球上居民的揚升。

 

I appreciate all thoughts and energies very gentle, which I sent everything is kept within the absolute bottom of my heart and released at the right time as a river of blessing that erupts from within my heart chakra to my body and to your being . swim

 

我願意所有的想法和能量都溫柔地發生,我送出的一切都存留於我的心底。從我的心輪到我的身體以至你們人類散發出的祝福,象條河流一樣,都祝福著我的能量在恰當的時間釋放。

 

With love and great appreciation,

 

以感恩之心在愛海暢遊,

 

Mother Earth.

地球母親

 

譯註:由於譯者水平有限,對本文的文法不太了解,翻譯得很吃力,大家可以對照英文看,不對的地方請多指教。如要發表,不合適的地方請自行修改,謝謝。另外再附上網絡上搜到的一篇中譯文章,可參考。This Week's Free Channelled Message through Natalie GlassonNatalie Glasson 本周自由傳導信息,

翻譯:王建良

原文地址:http://www.omna.org/Latest_Free_Weekly_Message.html

 

音頻來源: https://www.youtube.com/watch?v=hMxsb--vqEQ

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()