译者:笑笑 ^_^ 学进

  2018-05-02

 

 

问:

As a permission slip, I have a little morning ritual, I'd like to share with everyone 

在早上,我会做一个小仪式,这是我的意识许可,我想和大家分享一下

 

And I was, I would like... 

我想……

 

巴夏:

We assume that you mean M-O-R-N-I-N-G 

我猜你说的是早上”Morning

 

And not M-O-U-R-N 

而不是哀悼”Mourn

 

问:

Correct 

对的!

 

巴夏:

All right 

好!

 

问:

In the AM time period of our day 

是在我们一天中的早上时间

 

What I do is I fill a glass of water and I put in on a piece of paper 

我先给水杯装水,然后把杯子放在一张纸上

 

巴夏:

You fill a glass of water? 

你给水杯装水?

 

How can you fill it if there's already water in it? 

如果水杯里已经有水了,那你怎么还能装进去呢?

 

You mean fill a glass? 

你装的是一个杯子?

 

问:

Is a glass 

一个玻璃杯

 

巴夏:

With water? 

用水来装?

 

问:

With water, yes 

是的,给它装水

 

巴夏:

Thank you 

谢谢你!

 

问:

I fill a glass with water 

我给水杯装上水

 

I place it on a piece of pater

再把它放在一张纸上

 

where I've written gratitude, prayers, giving thanks for love and abundance and wealth 

这张纸上写着我的感恩与祈祷,以及我对爱、富足、健康的感激之情

 

 

显微镜下的爱与感谢的水结晶

 

And I place three crystals around the paper 

在纸张边上,我还放着三个水晶

 

And I put my hands around the glass and I say OM.... 

然后,我握住水杯说:OM……

 

And then I drink it 

说完后,我把水喝了

 

As I drink and sip it, I'm giving thanks for it 

我一边小口小口地喝,一边对它表示感谢

 

巴夏:

All right 

好的!

 

问:

Could you tell us physically in physical reality, what is happening in that process? 

你能否告诉我,在物质世界中,这个物质过程发生了什么呢?

 

巴夏:

You are with your permission slip allowing yourself to alter the vibratory matrix of the water in a way that's more aligned with the vibration you wish to match in life 

你通过使用你的意识许可,允许自己改变这些水的振动矩阵,使之与你所希望的生活的振动更加一致

 

So that it acts in a sense is a booster shot. 

所以,它起到了一个类似助推器的作用

 

问:

I feel that! I feel that! 

我也是这么觉得

 

巴夏:

Now 

现在

 

I have a riddle for you 

我要让你猜一个谜语

 

问:

OK! 

 

巴夏:

How many eggs can you put in a 1 foot square 1 foot deep empty basket? 

在底面1平方英尺,高1英尺的空篮子里,你能放进几个鸡蛋?

 

 

 

问:

None? 

0个?

 

巴夏:

Incorrect! 

不对!

 

How many eggs can you put in a 1 square 1 foot deep empty basket? 

在底面1平方英尺,深1英尺的空篮子里,你能放进几个鸡蛋?

 

问:

A hundred 

100个?

 

巴夏:

Nope 

不是!

 

问:

Let me keep guessing numbers? 

你要让继续猜数字吗?

 

巴夏:

Anyone want to take a guess? 

有谁想猜猜看吗?

 

Thank you. 

谢谢!

 

Did you hear that? 

你有听到吗?

 

One 

一个

 

Because after you put one in, it's not a empty basket 

因为当你放进一个鸡蛋后,它就不再是个空篮子了

 

问:

OK

好!

 

I get it. 

我明白了!

 

巴夏:

There is purpose in giving you this riddle. 

让你猜这个谜语,是有目的的

 

Think about how to look at things from a new point of view 

你可以思考一下如何从新的视角,去看待事物?

 

And you will always find the solution 

那么,你将总能够找到解决方法

 

As you say often 

就像你们常说的

 

Think outside the box 

跳出思维的盒子,来想问题

 

But in fact, what we’re telling you is 

但实际上,我们要告诉你们的是

 

There is no box 

根本就没有盒子

 

 

 

问:

OK! Definitely have to dream on that one. 

好!我一定带着这个问题,好好做个美梦!

 

巴夏:

Oh, all right! 

噢!好的!

 

 【全線閱讀】《巴夏信息》

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()