xiaohaozi0716 nannvshen爱情魔法

St.Germaine’s Violet Flame, the I Am: Transforming our Core Issues

圣哲曼的紫罗兰火焰,“我是”:转化核心问题

 原文:http://voiceoffreedom.ca/st-germaines-violet-flame-the-i-am-transforming-our-core-issues/

 

 

 

Everyday we say phrases toourselves that are not of love.

每一天,我们都对自己说一些不属于爱的话语表达。

 

These phrases are created inearly childhood during situations we feel are traumatic.

这些话语表达是童年早期时在我们感觉创伤性的情境中创建的。

 

We repeat these phrases over and over. They become theentrenched beliefs, the false grids, and our core issues that we unconsciouslyand subconsciously create our reality with.

我们一遍又一遍地重复这些话语表达。它们成为了根深蒂固的观念、虚假格栅和我们的核心问题( core issues ),我们有意识或无意识用它们创造我们的现实。

 

The false grids and our core issues are not of truth; they arenot of love.

这些虚假格栅和我们的核心问题并不属于真相;它们不属于爱。

 

At this time of Ascension on Earth we can understand andeliminate the false grids, the entrenched beliefs, so our core issues,mental/emotional constructs, transform.

在这个地球上扬升的时间里,我们可以理解并消除虚假格栅和根深蒂固的观念,这样我们的核心问题、心智 / 情绪结构得以转化。

 

Wecan do this with the alchemical properties

ofSt. Germaine’s Violet Flame

andknowing the I Am.

 我们可以用圣哲曼的紫罗兰火焰
和知晓“我是”的炼金术属性来实现。


 

****

 

In this post I will discuss our core issues.

在这篇文章中,我会讨论我们的核心问题。

 

Core issues are mental/emotional constructs, formed in earlychildhood, relating to our thoughts and feelings that ‘I’m a disappointment’(to the Mother).

核心问题是心智 / 情绪结构,在童年早期形成,涉及自己的有关 我是一个令(妈妈)失望的人 的想法和感觉。

 

They are our sorrow, shame (often sexual), ‘being right’ (notapologizing or forgiving ourselves or others), over-extension, anger, fearsthat re-create over and over our mental/emotional suffering, depression,exhaustion, over-extension, addictions.

它们是我们的悲伤、羞耻、‘我是对的’(不肯道歉或原谅自己或他人)、过度延伸、愤怒、恐惧,它们一遍又一遍地重复制造我们的心智 / 情绪上的痛苦、抑郁、精疲力竭、过度延伸和成瘾。

 

Triangles of energy formconnected to the original triangle of the false grids we created.

三角形能量形式与我们创建的虚假格栅的原始三角形有关。

 

Energetically these triangles— one ‘false grid phrase’ and two ‘core issue phrases’ — make overcoming theold paradigm of dis-ease seem difficult.

在能量上,这些三角形——一个‘虚假栅格话语表达’和两个‘核心问题话语表达’——似乎使得克服不舒适的旧范式变得很难。

 

Here are some examples of our core issues, mental/emotionalconstructs:

下面是一些我们的核心问题、心智 / 情绪结构的例子:

 

‘I hate my mother’

我恨我妈妈

 

‘I’m ruined’

我被毁了

 

‘I’m never enough’

我永远都不够好

 

‘I want out’ (creatingaddictions)

我想要出去 (制造(新的)瘾头)

 

‘I don’t care’

我无所谓

 

‘I’m a failure’

我是个失败者

 

The key here is to becomeextremely aware of what we are saying to ourselves — we often say these phrasesquite unconsciously — to keep a notebook handy, and every time we hearourselves repeating one, to write it down.

这里的关键是变得极其觉察我们自己对自己所说的话——我们通常是无意识地说这些话语表达——手头准备个笔记本,每一次我们听到自己重复一个这样的话语表达时,把它写下来。

 

 

****

We can change and empower ourselves with St. Germaine’s Torch ofthe Violet Flame by transmuting and transforming our core issues.

我们可以用圣哲曼的紫罗兰火焰的火炬转化我们的核心问题来改变自己和赋予自己力量。

 

The I Am can be used in this way:

“我是”可以用下面方式使用:

 

‘I hate my mother’ becomes I Apologize, I Am Forgiving

我恨我妈妈 变成 我道歉,我原谅

 

‘I’m ruined’ becomes IAm Love, I Am Worth

我被毁了 变成 我是爱,我值得

 

‘I’m never enough’ becomes I Am Balance

我永远都不够好 变成 我是平衡

 

‘I want out’ becomes I Am Hope, I Am Gratitude

我想要出去 变成 我是希望,我是感恩

 

‘I don’t care’ becomes I Am Wisdom, I Am Joy

我无所谓 变成 我是智慧,我是喜悦

 

‘I’m a failure’ becomes I Am Change, I Am Freedom

我是个失败者 变成 我是改变,我是自由

 

We are the transmuters in form, here to help many know that Godis Love, and that we can never disappoint the Mother, that the Mother forgiveseverything.

我们在形式上是炼金师,来这里帮助许多人知晓神是爱,并且我们永远不会令母神(造物主)失望,母神原谅一切。

 

 

We can

change,

the old phrases

to IAm phrases. . .

in a notebook, on awhiteboard.

Using the Violet Flame

write them in the sky!

我们可以把旧的词语表达

变成“我是”表达形式

用紫罗兰火焰

在天空上写下它们!


 

 

We are the frequency, here toraise the collective frequency, with our knowing and our actions.

我们是频率,用我们的认知和行动,来这里提升集体频率。

 

We are not separate from theMother/Father One; we and the collective are them and they are us.

我们不与母神 / 父神以及一分离;我们和集体就是祂们并且祂们也是我们。

 

As we gaze upon another or a group,

we are looking at the One;

there is no separation;

we are Love/God

in form;

every

One

is

当我们注视另一个人或一个团体

我们在看着一

没有分离

我们是爱 /

在形式上 ;

每一个

都是

*

 

We  raise our frequency,and the frequency of the collective, with St. Germaine’s Violet Flameand the transformative powers of the I Am.

我们用圣哲曼的紫罗兰火焰以及“我是”的转化性力量提升我们的频率,以及集体的频率,

 

Our ‘I’m unloveable’ daily phrases

can be transmuted,

transformed,

by repeating

I Am Love

I Am Trust

I Am Worth

to un-condition

our conditioned behaviour

so we never reinstate thehorrendous past.

我们的‘我是不可爱的’日常词语表达

可以被变形

转化

通过重复

我是爱

我是信任

我值得

来把我们受长期影响的行为

去掉影响

这样我们永远不会恢复可怕的过去

 

Below is an example of how the ‘phrases’, the false grids andour core issues — there are manyversions of “God is punishing” and “I’m a disappointment” — createdisarray in our lives:

下面是一个例子,‘词语表达’、虚假格栅以及我们的核心问题——有很多种形式的“神是惩罚性的”以及“我是令人失望的人”——在我们的生活中制造混乱。

 


 

 

Detaching from the energy of the ‘phrases’ — releasing alljudgement — and in Divine Alignment, we create balance in all areas of ourlives:

 

 

 

全文完           

翻译:xiaohaozi0716

如果你喜欢这篇文章,或者支持xiaohaozi0716一直以来的翻译,请扫码赞赏,感激您的赞赏和支持。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()