2019-09-15

 

 

I am Alcyone, your great Central Sun.I am not great in my own eyes, but to you and those in this section, I am. Nor am I truly central in a relative universe. But I see you as great, oh children of Earth, of this great experiment of the unveiling of light. I see you as great, very great, and very central to the success of this experiment.

 

我是昴宿六,你们的大中央太阳。在我自己眼里我并不巨大 / 伟大,但对你和所有这个扇区的人来说,我是。我也并不真的是一个相对宇宙的中心。但我视你为伟大,地球的孩子,参与着这个伟大的揭示光的实验。我视你为伟大,非常伟大,是这个实验成功的核心

 

This one has chosen to forgive this experiment, and may I suggest that those of you led to reading these words, or hearing them on one of Juli Joy’s videos, do the same.There has been much anger released of late within the human collective for the related atrocities that this experiment of dark to light has allowed. And so, let us release it, shall we? Allow me to lend my light, to blast through the pain of the programming within your cells, that is begging to be released. With your permission I will proceed. Feel light from my light body enter through your crown. You want to be in alignment with these higher energies to be able to withstand what is to come with grace and ease. See this light column slowly descend from your crown down into your headspace, where stored memories need to be transmuted into light, so that only the lessons remain. And now down into your throat, burning away vocal blocks so that your true voice can be heard once again. And now down into your thymus gland where infant memories are stored, to be released, memories of your true origin, of your true infant self, who sees with clear eyes, memories clear and true. And now down into your heart space. Feel the pain being burned away, transmuted into light, heart chakra spinning bright and true, unencumbered, free. See this column of light extend further, deep into your belly where many of you have had bowel issues of late as you transmute stuck thought forms and memories. Release them into me, into my light. See the light enter your sacred lower chakras where much sexual dross must be released, removed, transmuted. The light column from my body continues down yours, down your legs, grounding you to the higher dimensional grid that now surrounds your planetary body. See my light extend through the soles of your feet deep into Gaia’s planetary core, into her heart space. See the crystals there hum and spin, coming online and revived by my light.

 

这位管道已经选择宽恕这个实验,容我建议你们那些被引领来阅读这些话语的人或聆听这些话语的人,也去这么做。最近在人类集体之中对这个实验允许的相关暴行释放了大量的愤怒。因此,让我们释放它,怎么样?让我提供我的光,来炸穿你细胞中编程的痛苦,它在祈求被释放。伴随着你的允许我会进行。感受来自于我光之身体的光进入你的顶轮。你会想要与这些更高的能量对齐来承受伴随着优雅与轻盈正在到来的东西。看到这个光缓慢地从你的顶轮下降到你的头部,其中储存的记忆需要被转化成光,这样只有课程存留。现在下降到你的喉咙,烧尽堵塞,这样你真正的声音可以再次被听到。现在,进入你的胸腺,储存着婴儿时期 / 初期的记忆,释放你真正起源的记忆、你真正初期自我的记忆 --- 能够伴随着清晰的眼睛去看,记忆是清晰的、真实的。现在进入你的心之空间。感受痛苦被烧尽,转化成光,心轮明亮、无阻碍、自由地旋转。看到这个光柱更进一步地扩张,深入你的腹部,最近你们许多人经历了肠道问题,随着你转化受困的思想形态和记忆。把它们释放给我,进入我的光。看到光进入你神圣的较低脉轮,大量的性残渣必须被释放、移除和转化。来自我身体的光柱继续进入你,进入你的腿部,将你稳固于更高维度的网格(正包裹地球身体)。看到我的光通过你的脚底扩张到盖亚的核心,进入她的心之空间。看到那里的水晶哼鸣与旋转,上线并被我的光恢复生气

 

I am Alcyone.I hold humanity on ascending Gaia with tremendous respect. Gaia is my dear sister, my dear friend. We have known each other a long while and I have watched her metamorphosis with awe and deep respect. I, Alcyone, lend my light, my mettle as well. When will humanity begin to see they are not alone? That the entire cosmos is in support of them as the darkness is removed, transmuted by my light body joined with those of the galactics in the skies and the ground team on Gaia’s body? You are not alone. The entire multiverse supports this ascension. The dark is squelched. Be at peace and become whole again.

 

我是昴宿六。我极大地尊重扬升盖亚上的人类。盖亚是我亲爱的妹妹,我亲爱的朋友。我们认识了很久,我伴随着敬畏和深深的敬意观看着她的蜕变。我提供我的光,我的勇气。什么时候人类会开始看到他们并不孤单?整个宇宙在支持他们,随着黑暗被移除,被我的光之身体以及在盖亚天空和地表的银河存有转化。你不孤单。整个多元宇宙支持着这个扬升。黑暗已被消除。处于平和,再次变得完整

 

I am Alcyone. The universe is almost in perfect alignment. It will be in perfect alignment at the Divine Mother’s choosing. (I am seeing golden cogs and wheels in the universe, all being divinely timed and directed). Be at peace. All is most well. Ground to me, ground to Gaia. Become the bridge bearers you were born to be and you will be as you anchor this multidimensional light that coats and soothes, that transmutes your tears away. Be at peace.

 

我是昴宿六。宇宙几乎就要到达完美的对齐。它会在神圣之母选择的时刻到达完美的对齐。(我看到金色的齿轮和车轮,一切都被神圣引导和时机安排好了)。处于平和。一切都好。稳固于我,稳固于盖亚。成为你生来成为的桥梁,你会,随着你锚定这个抚慰、转化你眼泪的多维度之光。处于平和

 

I am Alcyone. I am your ancient guardian of time, but I do like to think of myself as your elder brother. And so it is. Be at peace little one. Know that you are mighty. Do not be deceived by your small human form. Energy is energy, and friends, the spark of god lies within you. What will you do with it? We are all excited to see your new creations awaiting to be birthed anew on Nova Gaia. Ground the light. Ground my light. See it whirl and spin within your cells now as you morph from caterpillar into butterfly. New Hu-Man arise. I am Alcyone.

 

我是昴宿六。我是你远古时期的守护者,但我喜欢把自己当作你的兄长。处于平和,小家伙。知晓你很强大。不要被你小小的人类形态欺骗。能量就是能量,朋友们,神之火花位于你之内。你会用它做什么?我们都很兴奋地观察着你新的造物等待着诞生于新星盖亚。稳固光。稳固我的光。看到它在你细胞中旋转,随着你从毛毛虫蜕变成蝴蝶。新的人类升起。我是昴宿六

 

原文:https://eraoflight.com/2019/09/12/alcyone-you-are-great-beings/

通灵:Galaxygirl

翻译:Nick Chan

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()