Your ego self wants everything to stay the same so it can feel in control. Forward movement and expansion is what your soul craves. This disconnect is what often creates discomfort. Think of your soul self as the loving guide and parent of your ego self, making the highest decisions for the entirety of you, knowing that with your care and guidance the ego will always settle into its new reality. When you are tending to all aspects of self you will find it much easier to surrender into the forward movement you seek. ~Archangel Gabriel through Shelley Young

 

你的小我自我想要一切都保持不变,这样它可以拥有掌控一切的感觉。前进运动和扩张就是你的灵魂所渴望的。这个断连经常导致不适。把你的灵魂自我视为你小我自我有爱的指导和父母,为你的整体做着最高的决定,知晓,伴随着你的关怀和指引,小我总是会安于它新的现实。当你照顾好所有的自我面向,你会发现更加容易臣服于你所寻求的前进运动。~大天使加百利

 

翻译:Nick Chan

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()