2018-10-01

 

 

 

This week, the peaceful Presence spoke again...

 

本周,平和的存在再次说话

 

I never intended for you to suffer. When I dreamt you into being, my desire was to explore the many facets of self. I was still, silent potential and I began to imagine worlds, in much the same ways you – who are created in my image and likeness energetically – do when you are little children. I imagined worlds with beings of varied races and species. As I created, and experienced, these worlds within me, I imagined even greater possibility.

 

我从未想要你受苦。当我梦想你成型,我的愿望是探索自我的诸多面向。我是寂静、宁静的潜能,我开始想象世界,就像你---按照我的样子和模样被创造---还是孩子时会做的。我想象充满各种物种和种族的世界。随着我创造,和体验,我之内的这些世界,我想象甚至更大的可能性

 

I imagined a world where a diversity of these beings could live in harmony. I imagined a world where I would experience myself within the diverse population. I would give you free will. I wondered what I "as many" would create, perhaps even beyond what I "as One" could dream.

 

我想象一个多样化的存在可以生活于和谐的世界。我想象一个可以在不同的种群中体验自己的世界。我将给予你自由意志。我想知道我“作为众多”会创造什么,也许会超越我“作为一”可以梦想的

 

And so your worlds were born. I have lived within them, allowing them a life of their own as we discover collectively who we can be. My loving will for you is that you dream beyond what I originally imagined for you, that you dream of a love that can be expressed in a multitude of forms, that you dream of interactions within our being that are loving, kind, and inspiring.

 

所以你的世界诞生。我在它们之中生活,允许它们拥有生命,随着我们集体发掘我们可以成为谁。我对你有爱的意志就是你可以超越我最初为你想象地梦想、你可以梦想一个可以在许多形式中表达的爱、你可以在我们的存在中梦想有爱、友善、鼓舞人心的交互

 

When I see you fighting and arguing and diminishing one another within me, I know I could force you to do otherwise, but in your freedom you grow in love, and I too learn the capacity of Love's presence within our collective being. I could force you to be happy by simply shifting my dreaming, but far kinder to allow you to learn to seek your joy for in so doing you create new worlds and new lives as well. I could control you but there would be the love in that, for I have created you and want you to explore and create even more.

 

当我看到你在我之中对抗、争论和贬低另一个人,我知道我可以迫使你去改变,但在你的自由中你在爱中成长,我也学会了存在于我们集体存在中的爱之力量。我本可以通过转变我的梦想迫使你去变得开心,但让你去学习寻找自己的喜悦更加仁慈,因为这么做你会创造新的世界和生活。我本可以控制你但这样就不会有爱,因为我创造你、想要你去探索和创造甚至更多

 

The moment you dream a dream with love, I am flowing my attention and energy into that dream. The moment you pray for a kind interaction I am dreaming of the deeper harmony between you. The moment you ask to be healed, I am picturing you in the perfection I have always witnessed within you.

 

当你伴随着爱梦想,我将我的注意力和能量注入其中。当你祈祷一个友好的交互,我梦想你们之间更深的和谐。当你请求被疗愈,我想象我总是在你之内见证的完美的你

 

You are in me, and I am in you. You are my love made manifest, separated in a multitude of beings and forms, and collectively we explore all that we can become. Through your choices and dreams, you expand love's potential. Through your prayers you call forth greater awareness.

 

你在我之中,我在你之中。你是我的爱显化成型,分裂到众多的存在和形态中,集体地我们探索我们可以成为的一切。通过你的选择和梦想,你扩张爱的潜能。通过你的祈祷,你呼唤更大的意识

 

We are not separate. My love is your love. My dreams for your joy and expansion turn into your dreams for greater expression of my love.

 

我们并不分离。我的爱就是你的爱。我梦想你的喜悦和扩张进入你的梦想,为了我的爱更大的表达

 

Whether this expression takes the form of your desire to build a house, dress a child for school, help the downtrodden, or have a fit of rage, all movements are, in their essence, working to expand our collective being into an ever increasing awareness of the love that we are.

 

无论这个表达是拾起你渴望的形式来建立一个房子、为孩子穿衣上学、帮助被压·迫的人,还是暴怒发作,所有的运动,本质上,都致力于将我们集体的存在扩张到对我们所是的爱不断增长的意识

 

I treasure you, dear embodiments of my love. Dream your dreams, and then relax as I guide you – gently and lovingly – towards their expression

 

我珍惜着你,亲爱的我之爱的体现。梦想你的梦想,然后放松,随着我指引你---温柔且有爱地---朝向它们的表达

 

通灵:Ann Albers

翻译:Nick Chan

https://voyagesoflight.blogspot.com/2018/09/message-from-angels-92918-ann-albers.html

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()