新纪元扬升之光 2018-09-29 22:41

母神【失去是这个变化的一部分】2018-9-27

Divine Mother God through Dancing Dolphin

翻译:荷光*凯,微信公众平台:xinjiyuanlove

 

 

Prelude from Dancing Dolphin:

Dancing Dolphin的序:

 

I’ve been feeling very “down” today, almost brokenhearted for somereason. Can’t seem to shake it. I really needed to feel andhear a message of comfort and hope today!! So, after I got home from work I satdown and asked Mother God to please speak to me. ‘What’s going on? Why am I sosad today?’ Just connecting with her energy helped me release my tears and letit all out . I hope that you all get something special out of her message also.Namaste.

* * *

我今天感觉非常“低落”,因为一些原因,我的心几乎要碎了。似乎不停地在发抖。今天我真的需要感受和听到安慰和希望的信息!!所以,在我下班回家后,我坐下来,请母神跟我讲话。“发生了什么?为什么我今天如此悲伤?”与她的能量相连结,帮我释放我的眼泪,让它全部流出。我希望你们也能从她的信息中得到一些特别的东西。合十。

 

Hello,dear heart, this is indeed your Divine Mother answering your call. I feel yourdowntrodden heart, dear One. Allow these feelings to flow through you. You aresensing the old passing by…your old life ending, to be more accurate. Thingswill change very quickly and this is your personal process taking place.Endings and new beginnings are difficult as you know. For things do need to endbefore the new can take place. This ending includes people as well as “things”such as your jobs, homes, etc. Some people will leave your lives, dear hearts.Try your best to let them go with ease and grace. Everyone has their own path.This may happen by way of an illness, an accident, a death, or them just movingaway in various forms.

你好,亲爱的,现在是你们的母神在回应你。亲爱的,我感受到了你被压抑的心。让这些感觉在你身上流动。你感觉到旧的流逝…更准确地说,你的旧生活结束了。事情会很快改变,这是你的个人过程。就像你所知道的,结束和新的开始都是困难的。因为在新事物发生之前,确实需要先结束。这个结束包括人们的一些“事”,比如你的工作,家庭等,有些人会离开你的生活,亲爱的。尽你所能力让他们轻松而优雅地离开。每个人都有自己的路。这可能是由于疾病,一次意外,一次死亡,或者是以其他各种形式而离开。

 

Thank themfor their contribution to your life and letthem go. Change is indeed inevitable. Sometimes you love how things are andwant everything to stay the same; however, it cannot. Everything is in flux andmovement; constant movement. You know all this in your minds, but your heartshave a difficult time in letting go. I understand, dear hearts. Please remembertoo that Love is forever! Love ties will stay together forever.

感谢他们为你的生活所付出过的,让他们离开。变化确实是不可避免的。有时你希望一切都一成不变;然而,它们并不会。万物都在变化和流动;运动是恒常的。你的头脑明白这一切,但你的心却很难放开。我理解,亲爱的。但请记住,爱是永恒的!爱的纽带将永远连在一起。

 

So, thisis a gentle reminder to you, dear heart and to all my Lightworker Children. Youare facing a great change in your lives and loss is part of this change.However, you will gain much more than you have lost! Please remember this. Letpeople and objects go with your blessing. Let go. Flow with my love. I willwrap you up safe and sound in my pink fuzzy blanket with slippers and anightcap to keep your head warm and loved.

所以,这是对你,亲爱的,和我所有的光之工作者孩子们温柔的提醒。你们正面临着你们生命中的巨大变化,而失去是这个变化的一部分。然而,你们将获得比你所失去的更多的东西!请记住这一点。让人和物伴随你的祝福离去。放手。与我的爱一起流动。我的声音会像粉红色的鞋子和帽子把你围绕,让感到温暖和被爱。

 

Ease yourinstinct to attempt to control a situation that you are not happy about. Letgo! I will watch over your loved ones too. That is a lifelong guarantee, myChildren! You have no-thing to worry about—ever! Listen to your Mother, yourDivine Mother for I know best. (smiles). I am pleased to speak with you todayand ask that you continue to call on me when you need guidance, love, supportand a gentle but firm “talking to” that only a Mother can provide. I love withyou all my heart. I AM your Mother God and wish you all a relaxing eveningfilled with my love.

你本能地想要控制一种状况,那并不是你所喜欢的。放手!我会照顾好你所爱的人。这是一生的保证!我的孩子们,你们没有什么可担心的——永远!听你母亲的,你们的母神,因为我最了解你们(微笑)。我很高兴今天能与你们交谈,并要求你们在需要指导、爱、支持和只有母亲才能提供的温柔而坚定的“交谈”时,继续召唤我。我用全部的身心地爱着你们。我是你们的母神,愿你们伴随着我的爱度过一个轻松的夜晚。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    如是說 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()